Sidor

fredag 31 augusti 2012

Kommunicera - Eget tema (362 av 366)


11 kommentarer:

canonmonica sa...

Gillar verkligen denna bild, mitt i prick.Tack för att du fortsätter att följa mig jag har ju en bra bit kvar.

Millan sa...

Så härlig bild!!!
Är så imponerad av dig som nästan kommit i mål redan, själv har ju jsg en hel del kvar....Men jag har mycket fotat redan, ska bara få tiden att lägga in det på bloggen också....

Charlotta sa...

Ja här kommuniceras det utan "mänskligt språk" - kul tema att få bita i för dem som hakar på nästa år.

Du har tre teman kvar jag har 121, men även om jag publicerar ett varje dag, så betyder det ju inte att jag varit ute och fotat samma dag. Fotosessionen brukar vara någon timme på helgen och sedan blir det teman för veckan som tidsinställs. På så vis hinner jag titta in på alla andras bilder under veckorna också. Jag blir glad om du fortsätter titta in och kommentera hos mig och jag hoppas du fortsätter blogga så att vi får "träffas". :)

KerstinA sa...

Oj, att du snart är "i mål", själv har jag nog haft en inspirations-svacka men det är ju så skoj så jag ska ta mig i kragen.

Härlig kommunikation!

Anki Ai sa...

Grattis till dig som snart är i mål!
Vad kan hundarna "snacka" om tro!?

annette sa...

Har alltid funderat på vad djur säger till varandra, ibland låter det ju verkligen som en del verkligen pratar med varandra;)
FYRA kvar;)

Annika sa...

Det är inte utan man är lite nyfiken på vad de där två säger till varandra ;-)

Jag är imponerad av din hastighet i att anta utmaningen. Du har haft många fina, roliga, spännande och annorlunda bilder som väckt beundran, glädje, minnen och skratt hos mig. Har varit jätte kul att följa dina bilder i denna utmaning.

Har förstått att du även lägger in bilder på andra bloggar. Jag får ta och besöka dem så vi kan fortsätt att "kommunicera"

Monkan sa...

Fina vovvar de ser lite avvaktande ut!!
Ps jag har nu fixat så att jag inte ska ha ordverifiering på min sida hoppas att det funkar. Om det inte funkar vill du skriva till mig igen!!

Tack på förhand Monica

Gabriella sa...

Härlig bild

gunilla sa...

vilket spännande möte! Hundarna är verkligen uttrycksfulla!

Eva Trillian sa...

Den här hade jag missat ;)
Undrar just vad som kommuniceras!